T.H.E.M

Friday, November 5, 2010

oelmana

it hurts. appa (korean). betapa mulianya mereka yang mempunyai kesabaran yang tinggi. maka, atiqah, kamu kene la banyak bersabar ye. be strong!! kerenah manusia. biasa la tu. 








semalam, main Jenga dgn dorang. truth or dare. sy dapat, "bukak tingkap & jerit I Love You kuat2". saya pown bangun, bukak tingkap & buat apa yg disuruh. dah jerit sekuat hati, cepat2 tutup tingkap. ye, sy rasa lega. rasa mcm dah lepaskan sesuatu dlm diri sy. dah lama sebenarnya nak menjerit mcm tu. haha.. :D hey, it's better dari kene "bangun & nyanyi lagu Ning Baizura (dgn mimik muka sekali)". hahahaha...










rasa tertekan pulak. "why she did that??", "I didn't do that to anyone & I won't do that, I never do that". sbb tu rasa sedih gile. don't want to say this but I hate her. hate all about her. T.T serius. feel wanna cry right now.












mcm dlm post yg sy tulis sblm ni. nak hidup sesama 4/5 thn. ni baru 2 bulan. I keep on saying to myself, "tqa, tak baik benci orang. mana tau org yg kamu benci tu la yg akan tolong kamu satu hari nanti". ye. & I always think all the good things she had did to me. sedikit sebanyak, dapat jauhkan perasaan negatif tu.










ok. stop dkt situ. tadi kitorang berenam dok bincang, planning utk program bulan ni & the next & the next & the next & the next. haha.. dlm salah satu tu, nak pergi umrah. wah!!! takde la. bg sy, berdebar pulak. owh, plan g UK tu, InsyaAllah tahun kedua. skype kejap dgn abah ptg tadi. and he gave me green light for DSLR. he told me to buy there. weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee~ thanx dad. "keep saving your money, tqa"   -_-"  tempat2 lain, tak perlu di reveal lagi.








yg pasti, tak sabar nak pergi jalan. release tension. ok. I think, I should stop now.














Calmly I walked along the beach, as if it were my first time.
There was water as far as the eye could see.
Surging waves pounding, beating blue sudsy water,
against the cliffs, the rocks, the sands,
the sands of time I'd long forgotten.
Now the sands from the hour glass run swiftly, freely.
Time is running out grain by each grain.
I would give anything right now,
to recapture the noise of the sea gulls, smells of the oceans,
and to ride once more upon the waves,
fill my glass full of sands again!!
Oh! To go back living life to the fullest!!
Fearlessly pushing all limits.... standing on the edge.
To feel the peace and comfort of loving arms,
like the waves that wrap the driftwoods below.
Feeling the velvety grass of home, like the sands beneath my feet.
The fading sands... of time rushing out..being pulled by the tides.
As the waves move out to sea, I too must leave!!
For the glass has run out..my walk along the beach is done!!  
-Patricia M Smith-



p/s : tulis jugak akhirnya  -_-". that thingy has been taken.



7 comments:

Anonymous said...

one of ur roomates giving u problem ke?biasalah... tak semua org akan suka kita kan? sabar je..and cuba terima dia seadanya...macam yg u kata..nak duduk 4/5 tahun bersama kan...???
DSLR?wow...best tu...brp u all dpt ye for the scholarship?

Unknown said...

hehehe. makin x suke, makin kena slalu la lepak dgn org tu. tu cara saya. :D

wow, dtg manchester ekk :)

Dr B said...

anonyms : yup and u're right. xsume org akan suke kite. I'm putting my patience to the highest limit right now. hehe...

yup. DSLR. best!!! scholarship?? em~ around 700 USD per month.


ainatoo : selalu lepak?? sy xdpt bygkan sy lepak dgn die. haha :D


insyaAllah :)

Anonymous said...

wow...700USD per mnth?banyak tu....macam2 leh beli...hehe...

if u can't stand her..just ignore her...haha...

Anonymous said...

700xRM3.1=RM2170...sebulan...not bad...makan??ada elaun lain kan??...

Dr B said...

tu je yg JPA bg. takde yg lain :) makan + tpt tinggal.

Dr B said...

hahahaha :D